Гарантійне обслуговування

При купівлі автомобіля перевірте наявність відмітки в сервісній книжці про проведення передпродажної підготовки (і планових ТО відповідно з пробігом автомобіля до моменту придбання).

Для збереження гарантії заводу-виробника власник нового придбаного автомобіля КрАЗ зобов’язаний поставити його на гарантійний облік на будь-який з сертифікованих СТО до проведення найближчого планового ТО.

У разі виникнення несправностей у гарантійний період експлуатації автомобіля, просимо звертатися до продавця, на одну з сертифікованих СТО або на завод-виробник до відділу гарантійного обслуговування:

Телефони: +38 096 037 47 01

+38 050 410 04 46

E-mail: promintergroup@gmail.com

З питань сервісного обслуговування просимо звертатися на найближчу сертифіковану СТО або на завод-виробник в бюро Автотехобслуговування: